torsdag 22 december 2011

Tröjor till sonen...

Sonen har växt ur alla sina tröjor, så det var ju helt självklart att han skulle få ett klädpaket (och ett hårt paket) i julklapp. Han älskar både trolltyget och bilartyget, så jag tror absolut att han kommer bli glad även om det bara är kläder.. Han har ju en mössa i trolltyget och säger varje gång vi ska ut "Mamma jag vill ha mössan med mina massa troll!"

Nu är det tomteverkstad här hemma. Jag har påbörjat: 1 klänning, 2 mys/pösbyxor och en kofta till Isabelle. Sytt klart en reflexmössbeställning. Och imorgon ska jag sy en kofta till sonen för att ha på sig över skjortan på julafton .

Säger GOD JUL till er alla, utifall att jag har för mycket att göra imorgon och inte hinner uppdatera här! Hoppas ni får en fantastisk jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar