lördag 30 mars 2013

Dåligt uppdaterat, som vanligt!

Ja här flyter livet på i full fart och det känns inte riktigt som man hinner med. Under Mars månad så har vi både flyttat till ny lägenhet och så har Isabelle opererats (denhär gången blev det bara i gommen. Tanken var att det skulle bli läppen också, men det blev inte så)
Så jag har inte hunnit uppdatera här, men jag har sytt för fullt de senaste månaderna. Så nu tänkte jag visa vad jag gjort:
 



















 
Även om det kanske inte känns så, så är våren på väg.. Ni har väl inte missat att jag har färdiga vårmössor till salu på min facebook-sida? Ni hittar dom här

Glad påsk!
Jag vill även berätta att jag har ett påskerbjudande som endast gäller idag:
50kr rabatt vid köp av ett set med byxor och tröja, eller klänning och leggings.
Vid köp över 400kr får du köpa en mössa för bara 65kr (halva priset)!
Passa på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar