lördag 14 juli 2012

Tystnad

Ja nu har jag börjat sommarjobba så då hinner jag inte sy riktigt lika mycket som jag brukar. Men lite har jag hunnit med iallafall..
De tre tröjorna med stjärnor, ugglemössan och dregglisen är beställningar.
De prickiga harembyxorna och den matchande tröjan är till min lilla tjej som är i stort behov av kläder. jag har ett till set utklippt till henne: Harembyxor i cerise och en tröja i fina gröna feér. Hoppas på att hinna sy ikväll eller imorgon :)


Idag har jag stått på loppis/marknad i alingsås (igen, var där förra lördagen också). Nu kommer jag inte hinna stå där på några veckor då vi ska på bröllop nästa lördag och sen jobbar jag några helger framöver. Därför har jag lagt ut mina färdiga plagg till salu på min facebook-sida. Gå gärna in och kika. Om du inte redan gillar min sida så gör gärna det så får ni uppdateringarna snabbare än här, då jag är lite bättre på att uppdatera där.

Ha nu en mysig lördagkväll allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar