lördag 2 juni 2012

BESTÄLLNINGSSTOPP!! (igen)
Nu har jag massa beställningar och hinner tyvärr inte med fler just nu. Leveranstiden för er som beställt de senaste dagarna kommer att vara 1-3 veckor beroende på vad ni beställt.

Jag kommer försöka ta in fler beställningar om några veckor men det är inte säkert att jag hinner det eftersom att jag kommer jobba hela sommaren och även måste hinna sy inför ett evenemang ...
i höst..
Hoppas att ni har överseende.

Ni kommer kunna köpa färdigsydda plagg här och på min facebooksida sålänge, och förhoppningsvis så får jag upp min webshop under nästa vecka, eller veckan efter..
Ha nu en fin lördag! Ikväll kommer det upp bilder på allt jag fick sytt igår, ni kommer bli förvånade över hur mycket man kan få gjort på en dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar