torsdag 17 maj 2012

Full rulle

Ja nu har jag mycket att göra! Massor med beställningar och det är ju såklart jätteroligt! Här har ni lite bilder på det som jag sytt de senaste dagarna.. Nu väntar jag bara på lite tyger så att jag kan göra klart lite beställningar, och sen måste jag iväg till Stoff o stil  i helgen för att fylla på med muddar och tråd.
Men imorgon ska jag äntligen åka till "Skroten" i kinna och köpa på mig massor med fina tyger. Jag läängtar massor! Hoppas verkligen att de har de tyger jag vill ha!



Ha nu en underbar helg! Här hemma har vi iallafall långledigt :)

4 kommentarer:

  1. Vad kul med en massa beställningar! Jag måste säga att du är en av dem som jag spanar lite extra på på facebook för du syr så mycket fint!

    SvaraRadera
  2. Å så mycket fint, älskar den längst ner till vänster

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fina kläder du syr och vad kul med så mycket beställningar!

    SvaraRadera