söndag 11 mars 2012

Tunna jeans

Jag har haft dessa jeans i huvudet ett  bra tag men det var först igår som jag hittade det perfekta jeanstyget! Så nu på morgonen har jag suttit vid symaskinen. Men det blev inte precis som jag tänkt mig. Med lite ändringar så ska det nog bli bra. Mudden blev för bred för Isabelle så jag måste antingen sy in den eller sätta i knytband..
Jag ska ta och bredda mönstret lite över låren och rumpan så blir detta perfekta knickers (3/4 byxor) till lite äldre barn. (Ni förstår själva när ni ser de 2 sista bilderna att det måste breddas lite. De sitter lite väl tajt på min store grabb. Han har st 98 på byxor)





Jag hoppas på att få sytt mer ikväll.... Har massa beställningar som måste sys nu när tygerna har kommit och är tvättade...
Ha nu en fin söndag allihop!

1 kommentar: