fredag 24 februari 2012

Oj oj oj så mycket obloggat!!

Det har varit lite mycket de senaste så jag har inte riktigt hunnit med det som jag velat, bland annat bloggen. Här kommer iallafall en bildbomb på vad jag hållt på med det senaste

Klövertröja till sonen

Beställning till en liten kille som ska döpas på söndag

Byxor st 74/80
TILL SALU!: 150kr

Byxor st 86/92
TILL SALU!: 150kr

Barnvagnsmobil

En vän till mig fick barn för några veckor sedan och idag fick vi träffa det lilla miraklet.
Storebror fick ett par röda byxor med stjärnfickor och lillebror fick ett par molnbyxor och en pillsnuttefilt.

Sockersött set till min lilla prinsessa.
Vid tunika med 3/4 ärm och ett par byxor med samma cupcaketyg som fickorsom på tunikan

Snuttefilt 25x25cm
Och mer har jag på gång! Ha nu en fortsatt trevlig fredagkväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar